Μετά από δύο και πλέον χρόνια η στιγμή φαίνεται να πλησιάζει ολοένα και περισσότερο.
Pfizer και Moderna εργάζονται πυρετωδώς για να ετοιμάσουν το νέο μονοδοσικό εμβόλιο που θα χορηγείται κάθε Σεπτέμβριο και στόχος των εταιρειών είναι να καλύπτονται αρκετά από τα στελέχη του κορωνοϊού.
«Στην Πέμπτη δόση ευελπιστούμε ότι θα έχουμε το εμβόλιο το οποίο θα δίνεται μια φορά τον χρόνο όπως εξάλλου γίνεται και με το εμβόλιο της γρίπης κάθε χρόνο. Κάθε χρόνο οι ηλικιωμένοι μας που βάζουν το εμβόλιο της γρίπης για να είναι προστατευμένοι από την γρίπη, επομένως κάτι ανάλογο θα γίνει και με τον covid», ανέφερε η Αναπληρώτρια Διευθύντρια Φαρμακευτικών Υπηρεσιών, Έλενα Παναγιωτοπουλου,
Η κάθε χώρα έχει το δικαίωμα να αποφασίσει με βάση την επιδημιολογική της εικόνα, εάν θα προχωρήσει στη χορήγηση του ετήσιου εμβολίου ή όχι.
Στο μεταξύ σήμερα ήταν η πρεμιέρα χορήγησης της τέταρτης δόσης στα άτομα άνω των 60 ετών. Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1 μέχρι τις τρεις το απόγευμα για εμβολιασμό έσπευσαν 1366 άτομα εκ των οποίων οι 911 ήταν δικαιούχοι της δεύτερης ενισχυτικής δόσης.
«Για τους πάνω των 80 έχει βρεθεί ότι εκπίπτει η ανοσία όταν περάσουν οι πέντε μήνες επομένως το να κάνει τέταρτη δόση τον προστατεύει. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε αρκετούς θανάτους», ανέφερε η Επίκουρος Καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμοξιολογίας, δρ Μαρία Κολιού.
Από τις 30 Μαρτίου έως τη Μεγάλη Πέμπτη, την τέταρτη δόση έλαβαν συνολικά 7,300 άτομα.