«Το θέμα είναι ότι χάθηκαν οι ζωές τριών μικρών παιδιών και ότι εμείς ασχολούμαστε με περιττές λεπτομέρειες», επισήμανε η κ. Αργυρίου.
Σύμφωνα με την ειδικό ψυχικής υγείας, το ενδιαφέρον μεγιστοποίησε η στάση των γονέων των τριών κοριτσιών. «Η οικογένεια επέλεξε ένα δρόμο εξωστρέφειας και υπήρχε απουσία συναισθήματος. Βλέπουμε πόσο χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ αντί για τους θεσμούς» δήλωσε η κ. Αργυρίου ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει την στάση της κοινωνίας λέγοντας ότι «με αυτόν τον τρόπο ανατροφοδοτούμε μια παθολογία που υπάρχει».
Πηγή: in.gr