Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε ένα βαρύτατο πλήγμα για το ρωσικό Πολεμικό Ναυτικό, καθώς και για την εθνική υπερηφάνεια -συγκρίσιμο με την απώλεια ενός θωρηκτού για το αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ή ενός αεροπλανοφόρου σήμερα- η Μόσχα «έχασε» στα νερά της Μαύρης Θάλασσας, τη ναυαρχίδα του Στόλου της, το καταδρομικό Movska.

Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε το βράδυ της Πέμπτης ότι το καταδρομικό βυθίστηκε.

Όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό από το ant1.com.cy: //v.24liveblog.com/iframe/?id=2990163458288685143