Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έντονο προβληματισμό προκαλεί στην κοινωνία το νέο περιστατικό κατανάλωσης αλκοόλ από εφήβους, και μάλιστα μέσα σε Γυμνάσιο. 

Τέτοια περιστατικά σε ηλικίες ανηλίκων δεν είναι μεμονωμένα αλλά συχνά, παρόλο που το συγκεκριμένο βλέπει το φως της δημοσιότητας επειδή τρία κορίτσια κατέληξαν σε νοσοκομείο λιπόθυμες. 

Αστυνομική Διεύθυνση επαρχίας την οποία δεν αποκαλύπτει ο ΑΝΤ1 για λόγους δεοντολογίας, άνοιξε φάκελο για τη νέα υπόθεση κατανάλωσης αλκοόλ από ανήλικους, καθώς διαδραματίστηκε μέσα σε Γυμνάσιο. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, συνολικά έξι μαθήτριες ηλικίας μόλις δεκατριών ετών κατανάλωσαν ουίσκι μέσα από μπουκάλι το οποίο μετέφεραν στο σχολείο, ενώ οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν πως το αλκοόλ είχε μεταφερθεί μέσα σε παγουρίνο νερού. 

Τις μαθήτριες εντόπισαν καθηγητές σε κατάσταση μέθης, ενώ τρεις από αυτές ήταν λιπόθυμες, γι' αυτό και κλήθηκε ασθενοφόρο, το οποίο τις μετέφερε σε νοσοκομείο, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. 

«Το περιστατικό είναι σοκαριστικό. Ζητούμε σίγουρα τη διερεύνηση για το περιστατικό από το Υπουργείο Παιδείας για το αποτέλεσμα το σημερινό», δήλωσε ο Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, Χαράλαμπος Διονυσίου. 

Η Διεύθυνση του σχολείου ενημέρωσε τους γονείς των κοριτσιών για το περιστατικό, ενώ η Αστυνομία, η οποία ενημερώθηκε από τους διασώστες στο ασθενοφόρο, άνοιξε φάκελο και διερευνά πώς έφτασε το αλκοολούχο ποτό στην κατοχή των μαθητριών. 

Η Αρχή Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Κύπρου κρούει τον κώδωνα κινδύνου και προβάλλει εκ νέου την τελευταία έρευνά της, η οποία κατέδειξε πως οι μαθητές στην Κύπρο καταναλώνουν περισσότερο αλκόολ από ότι οι μαθητές στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση. 

«Περίπου 4 στους 10 και αυτό είναι το ανησυχητικό σημείο ανέφεραν υπέρμετρη επεισοδιακή κατανάλωση αλκοόλ. Η προσβασιμότητα των εφήβων στο αλκοόλ υπερβαίνει τον μέσο όρο της Ευρώπης και χαρακτηριστικά 8 στους 10 μαθητές μαθήτριες αναφέρουν ότι είναι εύκολο ή πολύ εύκολο να βρουν οινοπνευματώδη ποτά», είπε ο Πρόεδρος της Αρχής Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Κύπρου, Χρήστος Μηνά.  

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Αρχής Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων, χρήση και κατάχρηση του αλκοόλ στην Κύπρο υπάρχει σε υψηλά ποσοστά, ωστόσο οι εξαρτημένοι ανήλικοι από το αλκοόλ τείνουν σχεδόν στο μηδέν.

*Φωτογραφία αρχείου