Στην είσοδο του Προεδρικού Μεγάρου συγκεντρώθηκαν το απόγευμα δεκάδες δάσκαλοι, μέλη της ΠΟΕΔ, διαμαρτυρόμενοι για τα μνημονιακά νομοσχέδια που προνοούν αύξηση των ωρών διδασκαλίας κατά μία, απολύσεις τετρακοσίων και πλέον εκπαιδευτικών και κατάργηση της δωρεάν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Οι δάσκαλοι, απέκοψαν για πέντε περίπου λεπτά τη διέλευση οχημάτων στη λεωφόρο Δημοσθένη Σεβέρη, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκεια τους για τα μέτρα της Τρόικα. Ο Αντιπρόεδρος της ΠΟΕΔ Χριστόφορος Θεοφάνους και ο Εκπρόσωπος των Συμβασιούχων Δασκάλων Λούκας Χριστοδούλου, αναφέρθηκαν στα προβλήματα των εργαζομένων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι διαμαρτυρόμενοι επέδωσαν επίσης ψήφισμα στο Διευθυντή του Γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας Χρίστο Χριστοφίδη.
Οι δάσκαλοι, υποστηρίζουν ότι υπάρχει περιθώριο διαπραγμάτευσης των όρων που επηρεάζουν την εκπαίδευση και προειδοποιούν με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων εάν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα.