Σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, η στάση πραγματοποιείται προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους εργαζόμενους, να πάρουν μέρος στα συλλαλητήρια «για τις αλλαγές στο σύστημα Δημόσιας Υγείας και την αποτροπή των απολύσεων μέσω της διαθεσιμότητας».
Με την έναρξη της στάσης εργασίας στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στο Υπουργείο Υγείας και θα ακολουθήσει πορεία, προς την πλατεία Συντάγματος.