Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η  υπουργός Υγείας, παρέλαβε χθες επιστολή από γυναίκα η οποία κατήγγειλε ότι οι γιατροί ήθελαν να την υποβάλουν σε απόξυση ενώ το έμβρυό της ήταν ζωντανό και οκτώ εβδομάδων.

Η ίδια επικοινώνησε με την γυναίκα και ενημερώθηκε περαιτέρω, ενώ η επιστολή της δόθηκε στο Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου για διερεύνηση, με την οδηγία να ορίσει κάποιον λειτουργό για να καταγράψει έκθεση γεγονότων της επίσκεψης και της νοσηλείας που έτυχε η γυναίκα στο Μακάρειο Νοσοκομείο και να μην χρονοτριβήσει και μέχρι τις 31 τρέχοντος μηνός να έχει στα χέρια της τα αποτελέσματα της διοικητικής έρευνας.

Άλλες δύο διοικητικές έρευνες

 Η κα. Αγρότου, ενημερώθηκε και για άλλες δύο καταγγελίες, με την πρώτη να αφορά περίπτωση γυναίκας η οποία κατήγγειλε ότι την ειδοποίησαν να μην πάει να γεννήσει γιατί οι γιατροί είχαν πολλές καισαρικές, με αποτέλεσμα λόγω της καθυστέρησης το μωρό να γεννηθεί με μη αναστρέψιμα προβλήματα.

Στη δεύτερη περίπτωση, γυναίκα κατήγγειλε ότι γιατρός ήθελε να την υποβάλει σε καισαρική, ενώ δεν υπήρχε λόγος.

 Η κ. Αγρότου είπε ότι και για τις περιπτώσεις αυτές έχουν διοριστεί λειτουργοί με όρους εντολής να καταγράψουν τα γεγονότα και να συμπεράνουν κατά πόσον υπάρχουν ή φαίνεται να έχουν διαπραχθεί πειθαρχικά αδικήματα για να δούμε στην συνέχεια το πώς θα χειριστούμε τα θέματα αυτά.

"Θα αποδοθούν ευθύνες εάν ισχύουν οι καταγγελίες"

Ερωτηθείσα τι θα πράξει το Υπουργείο εάν ισχύουν οι καταγγελίες, η κ. Αγρότου είπε ότι «θα αποδοθούν ευθύνες και θα εφαρμοστεί ο Νόμος περί Δημόσιας Υπηρεσίας, στην περίπτωση που θα καταδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι έχουν διαπραχθεί πειθαρχικά παραπτώματα».

Ερωτηθείσα για ενδεχόμενο φόρτο εργασίας των ιατρών της Γυναικολογικής – Μαιευτικής Κλινικής οι οποίοι, σύμφωνα με δημοσιεύματα μπορεί να διενεργήσουν και δέκα καισαρικές τομές την ημέρα, η Υπουργός Υγείας είπε ότι «είναι ένα από τα θέματα που θα διερευνήσει η λειτουργός η οποία ανέλαβε τη διοικητική έρευνα».

Διευκρίνισε δε, ότι ο αριθμός των καισαρικών τομών και ποιος τις διενήργησε είναι καταγεγραμμένο και αυτό που θα διαπιστωθεί μέσα από την έρευνα είναι «κατά πόσον ήταν ανάγκη να γίνουν οι καισαρικές αυτές».

 Η Υπουργός Υγείας είπε ότι αυτή τη στιγμή απασχολούνται στη Γυναικολογική – Μαιευτική Κλινική 14 ιατροί μαζί με τους ειδικευόμενους, οι οποίοι εργάζονται από τις 07.30 μέχρι και τις 15.00 ώρες αρκετές για την εξυπηρέτηση των περιστατικών που απευθύνονται για διάφορους λόγους στην εν λόγω Κλινική.