Ο Ελληνισμός ενωμένος κατέγραφε σελίδες ένδοξης ιστορίας ενώ όταν έμπαινε το σαράκι της εθνικής διχόνοιας, κλάψαμε την μικρασιατική καταστροφή και ζούμε τα ερείπια της συμφοράς της τουρκικής εισβολής του 1974, τόνισε ο Αβέρωφ Νεοφύτου.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «γιορτάζοντας τις εθνικές επετείους, πρέπει όλοι να συνδράμουμε στην ενότητα. Ενότητα που θα μας θωρακίσει στην προσπάθεια μας, για μια σωστή λύση του κυπριακού».
Και πρόσθεσε πως πρέπει με σύνεση και σωφροσύνη να εργαστούμε σκληρά και να αξιοποιήσουμε την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για την επανένωση της πατρίδας μας.
«Αυτός είναι ο πατριωτισμός σήμερα και όχι με κούφια λόγια να τσιμεντώνουμε την διχοτόμηση», σχολίασε ο κ. Νεοφύτου.
Εξάλλου, σήμερα, η φοιτητική παράταξη του ΔΗΣΥ, Πρωτοπορία, ολοκλήρωσε τον μαραθώνιο 67 χιλιομέτρων εις μνήμην του ηρωικού απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ.
Ο μαραθώνιος είχε αφετηρία στις 04:00 το πρωί, την Ιερά Μονή Μαχαιρά.
Οι συμμετέχοντες, σε ένδειξη τιμής κατέθεσαν στεφάνια για τους ήρωες του έπους του 1955-59.