Το αδιαχώρητο επικρατούσε καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας στο οδόφραγμα Αγίου Δομετίου.
Η ουρά των αυτοκινήτων έφτανε μέχρι τον κυκλικό κόμβο Κολοκασίδη, αφού πολλοί ήταν εκείνοι που εκμεταλλεύτηκαν τη δημόσια αργία για να επισκεφθούν τα κατεχόμενα.
Κάποιοι περίμεναν μέχρι και 45 λεπτά για να περάσουν από το οδόφραγμα του Αγίου Δομετίου, αφού λόγω της μαζικής προσέλευσης υπήρχε καθυστέρηση στον έλεγχο των οδηγών.
Ουρές χιλιομέτρων σχηματίστηκαν από τις 7:00 το πρωί στο οδόφραγμα Αγίου Δομετίου από πολίτες που προσπαθούν να περάσουν από τις ελεύθερες περιοχές στα κατεχόμενα
«Πάμε Απόστολο Ανδρέα. Πάμε εκδρομή», ανέφερε πολίτης στην κάμερα του ΑΝΤ1.
«Για να επισκεφθώ την οικογένεια μου, είμαι Τουρκοκύπρια και μένω σε αυτή την πλευρά», δήλωσε μεταξύ άλλων μια άλλη πολίτης.
Λόγω της αυξημένης κίνησης η Αστυνομία προέβη σε ειδικές διευθετήσεις, ενώ επάνδρωσε και δεύτερο κουβούκλιο. Ωστόσο και πάλι υπήρχε καθυστέρηση στις διελεύσεις.
Βίντεο και φωτογραφίες από τις ουρές στο οδόφραγμα:

