Όπως ανακοίνωσε η αρμόδια επιτροπή του Οργανισμού, η επιτροπή της Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, αποδέχθηκε τη συμμετοχή της Ελένης Ζαρούλια στις εργασίες του Σώματος, όπως και του Ούγγρου βουλευτή Ταμάς Γκάουντι Νάγκι.
«Η απόφαση αυτή δεν πρέπει να ερμηνευτεί ως έκφραση υποστήριξης ή αναγνώρισης, έστω και εμμέσως, της δράσης, των ιδεωδών, των πράξεων ή των πολιτικών τους θέσεων, που η Κοινοβουλευτική Συνέλευση καταγγέλλει κατά τα 63 έτη ύπαρξής της» αναφέρεται στη σχετική δήλωση.