Λίγο πριν η Ασφάλεια Αττικής εκδώσει εντάλματα σύλληψης για τους θανάτους των τριών παιδιών στην Πάτρα, σύμφωνα με όσα μεταδίδονται από ΜΜΕ της Ελλάδας, η μητέρα των παιδιών Ρούλα Πισπιρίγγου έλυσε τη σιωπή της και ξέσπασε εναντίον όσων την επικρίνουν.
Με την μητέρα μίλησε δημοσιογράφος της εφημερίδας «Πελοπόννησος», η οποία είπε ότι συνάντηση την Ρούλα Πισπιρίγγου στο τρισάγιο της συμπλήρωσης ενός χρόνου από την απώλεια της Ίριδας. Του βρέφους που έφυγε από την ζωή μετά την Μαλένα.
«Θα μου πει και μένα κάποιος, τι έκανα;»Στην πρώτη μου εύλογη απορία, της δημοσιογράφου για το πώς μπορεί και αντέχει όλο αυτό που γίνεται στα ΜΜΕ, την κοίταξε και της είπε: «Δεν είμαι στα όριά μου. Είμαι ήδη…πολύ εκτός ορίων».
Επίσης η Ρούλα Πισπιρίγγου είπε: «Θα μου πει και μένα κάποιος, τι έκανα; Κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι έκανα κακό στα παιδιά μου, θα μου πουν…πώς και πότε; Ποτέ μα ποτέ. Αυτή είναι η αλήθεια. Τι να μου πουν…;».
Έστειλε επίσημη ένα μήνυμα προ όλους όσους μιλούν για την ίδια λέγοντας: «Θα έλεγα…σταματήστε το θέμα. Σταματήστε. Έχετε άδικο. Θα το δείτε στην πορεία ότι έχετε άδικο. Μέχρι τότε θα έχετε πάρει τη ζωή μου στα χέρια σας. Αυτό θα έλεγα. Έχω ήδη το κακό, των τριών θανάτων στο σπίτι μου. Μου έχετε κάνει κι άλλο κακό. Θα μου κάνετε κι άλλο, κι άλλο κακό και μετά…που θ’ απολογηθείτε; Λέτε, λέτε, λέτε και κανείς δεν με ζει. Κανένας δεν μ’ έχει ζήσει».