28η ημέρα του πολέμου. Εφιάλτης δίχως τέλος στην Ουκρανία. Ο ρωσικός στρατός συνεχίζει το σφυροκόπημα του Κιέβου και άλλων μεγάλων πόλεων. Συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι ανηλεείς βομβαρδισμοί, ισοπεδώνοντας ολόκληρες περιοχές.
Η κατάσταση στη Μαριούπολη θυμίζει κόλαση με την πόλη να έχει ισοπεδωθεί στην κυριολεξία από τους ρώσους εισβολείς. Χιλιάδες άνθρωποι ζουν χωρίς τρόφιμα, νερό και φάρμακα, όπως κατήγγειλε ο ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Αγωνία για τους αμάχους του Τσερνίχιβ, βορείως του Κιέβου, οι οποίοι έχουν αποκοπεί πλήρως από την ουκρανική πρωτεύουσα μετά το βομβαρδισμό γέφυρας μέσω της οποίας μεταφερόταν ανθρωπιστική βοήθεια.
Οι μάχες μαίνονται γύρω από τα προάστια του Κιέβου με τις ουκρανικές δυνάμεις, σύμφωνα με πληροφορίες, να σημειώνουν κέρδη. Δυτικοί αξιωματούχοι λένε ότι οι ρωσικές δυνάμεις αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις σε τρόφιμα και καύσιμα και ορισμένοι στρατιώτες έχουν κρυοπαγήματα.
Τις τελευταίες ώρες αν και φαίνεται ότι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Μόσχας και Κιέβου δεν προχωρούν επί της ουσίας, ο Ζελένσκι ανέφερε σε νέο βιντεοσκοπημένο μήνυμα ότι οι ειρηνευτικές συνομιλίες με τη Ρωσία για τον τερματισμό του πολέμου είναι δύσκολες και ορισμένες φορές χαρακτηρίζονται από έντονη αντιπαράθεση, αλλά συμπλήρωσε ότι «βήμα-βήμα προχωράμε μπροστά».
Την ίδια ώρα, ο Αμερικανός Πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν, αναχώρησε για την Ευρώπη με την προειδοποίηση ότι είναι υπαρκτός ο κίνδυνος ρωσικής επίθεσης με χημικά όπλα στην Ουκρανία.
Παρακολουθείστε λεπτό προς λεπτό όλες τις εξελίξεις στο live του ant1.com.cy://v.24liveblog.com/iframe/?id=2990163458288685143