"Είχα δύο συναντήσεις χθες, τηρώντας το μέτρο της κοινωνικής αποστασιοποίησης, με τον Πρόεδρο και δεν θεωρείται επαφή", εξήγησε η Ψάκι σε ένα δελτίο Τύπου, την παραμονή της αναχώρησης του Τζο Μπάιντεν για ένα πολυαναμενόμενο ταξίδι στην Ευρώπη.
Η Αμερικανίδα αξιωματούχος είπε, επιπλέον, ότι έχει εκδηλώσει "ήπια συμπτώματα" κι ότι θα παραμείνει σε απομόνωση για ένα διάστημα πέντε ημερών.
Η εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου είχε διαγνωστεί θετική στηνCovid-19 το περασμένο φθινόπωρο, γεγονός που την είχε εμποδίσει να ακολουθήσει τον Πρόεδρο των ΗΠΑ στο ταξίδι του στη Ρώμη, στο πλαίσιο της Συνόδου της G20.
Ο Τζο Μπάιντεν αναχωρεί αύριο για ένα πολυαναμενόμενο ταξίδι στην Ευρώπη, με στόχο να εδραιώσει τη συμμαχία των Δυτικών μπροστά στη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.