Έξω από το μέγαρο της Βουλής των Αντιπροσώπων στη Λευκωσία, συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι δεκάδες Ουκρανοί, για να διαμαρτυρηθούν για ακόμα μια φορά για την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Οι διαμαρτυρόμενοι φώναξαν συνθήματα κατά του πολέμου και του Προέδρου της Ρωσίας, Βλάντιμιρ Πούτιν, καλώντας τον να τερματίσει άμεσα την επίθεση κατά της χώρας τους, η οποία κοστίζει τις ζωές αθώων.
Στα χέρια κρατούσαν διάφορα πανό και πλακάτ με τα οποία καταδίκαζαν την εισβολή της Ρωσίας και υποστήριζαν την ένταξη της Ουκρανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Λίγο νωρίτερα και λίγα μέτρα πιο κάτω, οργανώθηκε εκδήλωση υποστήριξης της Ρωσίας.
Αυτή τη φορά έξω από την Ρωσική πρεσβεία στη Λευκωσία, όπου συγκεντρώθηκαν μερικές δεκάδες Κύπριοι και Ρώσοι που διαμένουν μόνιμα στην Κύπρο.
Με σημαίες της χώρας, πανό και πλακάτ, διαδήλωσαν για να στείλουν μήνυμα υποστήριξης της Ρωσίας, αλλά και για να καταδικάσουν το ΝΑΤΟ, διατυπώνοντας θέσεις που προκαλούν αντιδράσεις.
«Είμαι εδώ για να διαδηλώσω τζιαι εγώ υπέρ του ρωσικού λαού, γιατί έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που δεν αντιλαμβανόμαστε τι γίνεται πλέον. Η Ευρώπη όλη εναντίον της Ρωσίας;», ανέφερε πολίτης στην κάμερα του ΑΝΤ1.
«Για να καταδικάσουμε το φασισμό που συνεχίζει να επικρατεί στην υφήλιο», δήλωσε μεταξύ άλλων ένας άλλος πολίτης.
Οι συμμετέχοντες κρατούσαν και από ένα κομμάτι κορδέλας σε χρώμα μαύρο με πορτοκαλί, το οποίο συμβολίζει τη νίκη στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Δείτε φωτογραφίες από τη διαμαρτυρία των Ουκρανών έξω από τη Βουλή:


