«Απευθείας βομβαρδισμός σε μαιευτήριο. Άνθρωποι, παιδιά είναι κάτω από τα συντρίμμια. Κτηνωδία!» κατήγγειλε ο Ζελένσκι στο Twitter, ενώ ακολούθησε παγκόσμια καταδίκη.
Διαβάστε επίσης: Οργισμένη αντίδραση Ζελένσκι για τον βομβαρδισμό μαιευτηρίου στη Μαριούπολη (ΒΙΝΤΕΟ)
Συγκεκριμένα, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο ουκρανός πρόεδρος είπε: «Μαριούπολη. Άμεσο χτύπημα των ρωσικών δυνάμεων στο μαιευτήριο. Άνθρωποι, παιδιά, βρίσκονται κάτω απ’ τα συντρίμμια. Κτηνωδία! Για πόσο ακόμα ο κόσμος θα είναι συνεργός αγνοώντας τον τρόμο; Κλείστε τον εναέριο χώρο τώρα! Σταματήστε τις δολοφονίες! Έχετε τη δύναμη, αλλά φαίνεται πως χάνετε την ανθρωπιά».
H θέση της Μόσχας
Η Ρωσία ανακοίνωσε πάντως ότι οι καταγγελίες της Ουκρανίας, σύμφωνα με τις οποίες ο ρωσικός στρατός βομβάρδισε νοσοκομείο παίδων στη Μαριούπολη, είναι «ψευδείς ειδήσεις», εξηγώντας πως επρόκειτο για μια πρώην μαιευτική κλινική η οποία έχει καταληφθεί εδώ και καιρό από τον στρατό.
«Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται οι ψευδείς ειδήσεις» ανέφερε ο Ντμίτρι Πολιάνσκι, πρώτος αναπληρωτής μόνιμος εκπρόσωπος της Ρωσίας στον ΟΗΕ στον λογαριασμό του στο Twitter.
Ο Πολιάνσκι επεσήμανε ότι η Ρωσία είχε προειδοποιήσει στις 7 Μαρτίου ότι το νοσοκομεία είχε μετατραπεί σε στρατιωτική θέση από τον οποίοι οι Ουκρανοί έριχναν πυρά.
Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:








Πηγή: in.gr