Μέσα σε όλη αυτή την μαυρίλα του πολέμου, βρίσκουν τη δύναμη και το κουράγιο να τραγουδούν και να συμπαραστέκονται ο ένας στον άλλο. Όπως λέει και το τραγούδι «δεν σημαίνει ότι δεν ανησυχείς για τη ζωή, απλά με θετική ενέργεια όλα περνούν».
Η Οδησσός έχει έως τώρα ξεφύγει από τους βομβαρδισμούς των Ρώσων αλλά το ένα εκατομμύριο των κατοίκων της παρακολουθούν με τρόμο και αγωνία τα τεκταινόμενα και περιμένουν να δουν αν η ιστορική τους πόλη θα είναι η επόμενη που θα υποστεί τον βαρύ ρωσικό βομβαρδισμό μετά το Κίεβο και τη Μαριούπολη στα βόρεια και ανατολικά.
Στο σχεδόν ερημωμένο κέντρο της πόλης της Οδησσού, σε ένα τεράστιο πανό στην κορυφή των αμμόσακων αναγράφεται με μπλε και κίτρινα χρώματα «Οδησσός- Ουκρανία». Σε αυτές τις περιπτώσεις ακόμη και η μουσική έχει πιεστεί για την ανύψωση του ηθικού.
«Δεν παραδώσαμε την Οδησσό στο Χίτλερ και δεν πρόκειται να την παραδώσουμε σε κανέναν άλλο», ανέφερε η Γκαλίνα Ζίτσερ, διευθύντρια της Φιλαρμονικής της Οδησσού, η οποία την Τρίτη πραγματοποίησε την πρώτη παράσταση από την έναρξη της κρίσης, κατόπιν αιτήματος τοπικής επιχείρησης η οποία επιθυμούσε να εορτάσει μια γιορτή.
Πληροφορίες από: reuters.com