Κυρίαρχο σύνθημα στα πλακάτ και στο στόμα των διαδηλωτών ο τερματισμός του πολέμου στην Ουκρανία.
Δεκάδες Ουκρανοί πολίτες και όχι μόνο μαζεύτηκαν στο κέντρο της πρωτεύουσας εκφράζοντας την αντίθεση τους στα όσα συμβαίνουν αυτή την στιγμή. Κοινό αίτημα όλων ο άμεσος τερματισμός της πολεμικές σύρραξης στην Ουκρανία.
Ουκρανοί πολίτες δήλωσαν στην κάμερα του ΑΝΤ1:
«Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται να σταματήσει ο πόλεμος ζητάμε να σταματήσει ο πόλεμος»
«Πρέπει να σταματήσουμε τον πόλεμο μαζί δεν θέλουμε τον πόλεμο »
«Ζητάμε να σταματήσει αυτός ο πόλεμος να σταματήσει η αιματοχυσία χάνονται αθώες ζωές ανθρώπων έχουν χάσει τα σπίτια τους »
«Θα τα καταφέρουμε σας στηρίζουμε όλοι, είμαστε εδώ για εσάς »
Οι διαμαρτυρόμενοι απαίτησαν την στήριξη της διεθνούς κοινότητας η οποία όπως τονίζουν δεν τήρησε τις υποσχέσεις της.
«Αυτό το πράγμα είναι στυγερά εγκλήματα πολέμου και τον Πούτιν κάποιος πρέπει να τον σταματήσει πού είναι όλη η βοήθεια πού είναι η βοήθεια που μας υποσχέθηκαν», ανέφερε ένας άλλος ουκρανός πολίτης.
Ηχηρά μηνύματα ενάντια στο πόλεμο έστειλαν και οι μικροί Ουκρανοί.
Οι δηλώσεις των μικρών στην κάμερα του ΑΝΤ1:
«Πούτιν σταμάτα σε παρακαλώ πόλεμο»
«Σταματήστε να σκοτώνετε τις οικογένειες μας»
Συγκλονιστικές μαρτυρίες
Πολλοί από τους διαδηλωτές που βρέθηκαν σήμερα στην πλατεία ελευθερίας, έχουν κάποιο δικό τους άτομο πίσω στην Ουκρανία. Τα όσα τους μεταφέρουν συγκλονίζουν.
«Τώρα που έκαναν το πράσινο διάδρομο για να φύγουν δεν τους αφήνουν να φύγουν τους πυροβολούν κάνουν έγκλημα πολέμου, σκοτώνουν αθώο λαό, σκοτώνουν τα παιδιά και τα βρέφη μας», ανέφερε ουκρανός πολίτης.
Ανάμεσα σε όσους βρέθηκαν σήμερα στο πλευρό των ουκρανών και Κύπριοι πολίτες που ήταν στην Ουκρανία μ το ξέσπασμά της ρωσικής εισβολής την περασμένη πέμπτη.
«Εγώ ήμουν τυχερή μέσα σε 11 ώρες μπόρεσα να φύγω, να βγω από τα σύνορα, ο υπόλοιπος κόσμος της υπόλοιπες μέρες τρεις μέρες έπαιρνε να φύγει από την Λβιβ στα σύνορα Πολωνίας που είναι μια ώρα με το αυτοκίνητο», ανέφερε ουκρανή πολίτης.
Ο πόλεμος στην Ουκρανία συνεχίζεται για 10η συνεχόμενη ημέρα με την ευχή όλων να μπει ένα τέλος το συντομότερο δυνατό σε αυτό τον εφιάλτη.
Διαδηλώσεις σε Λεμεσό, Πάφο και Λάρνακα
Νέες διαδηλώσεις κατά της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία οργανωσαν το απόγευμα δεκάδες πολίτες σε Λεμεσό και Πάφο και Λάρνακα.
Κρατώντας πανό με συνθήματα «Σταματήστε τον πόλεμο», «Ειρήνη στην Ουκρανία», και «Κάτω τα χέρια από την Ουρανία», δεκάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν στο παραλιακό μέτωπο της Λεμεσού και φώναξαν ενάντια στον Πούτιν και τον πόλεμο στην Ουκρανία, εκφράζοντας τη στήριξή και την συμπαράσταση τους προς τον δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό.
Εκατοντάδες σημαίες της Ουκρανίας ανέμιζαν και στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου , στο πλαίσιο εκδήλωσης διαμαρτυρίας, με τους διαδηλωτές να εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκεια τους για την στάση του Ρώσου προέδρου, ενώ κάλεσαν όλες τις χώρες να βοηθήσουν τον Ουκρανικό λαό.
Οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ολοκληρώθηκαν αργά το απόγευμα με τους Ουκρανούς πολίτες να ψάλουν τον εθνικό ύμνο της χώρας τους και να τραγουδούν κομμάτια απο την λαϊκή τους παράδοση.
*Φωτογραφίες από Πλατεία Ελευθερίας:
https://www.youtube.com/watch?v=k70BIzbkvvg
.jpg)
.jpg)

*Φωτογραφίες από Πλατεία Παλιού Λιμανιού Λεμεσό:
