Πρωινό μήνυμα για άλλη μια δύσκολη νύχτα που έζησε η Ουκρανία, μετά τον βομβαρδισμό και στο πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορίζια, έστειλε ο Βολοντιμίρ Ζελένσκι.
«Επιβιώσαμε από μια νύχτα που θα μπορούσε βάλει τέλος στην ιστορία της Ουκρανίας και της Ευρώπης, καθώς ρωσικά στρατεύματα επιτέθηκαν στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια» ανέφερε μεταξύ άλλων.
«Πολεμάμε ενάντια σε έναν ισχυρό εχθρό που μας ξεπερνά σε αριθμό. Που μας ξεπερνά σε τεχνολογία. Μα βρίσκεται χίλια έτη φωτός μακριά από τους κανονικούς και αξιοπρεπείς ανθρώπους. Επιβιώσαμε μια νύχτα που θα μπορούσε να σταματήσει την ιστορία της Ουκρανίας και της Ευρώπης. Ρωσικά στρατεύματα επιτέθηκαν στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια» είπε ο Ουκρανός πρόεδρος.
Τα ξημερώματα, κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς στο πυρηνικό εργοστάσιο, ο Ζελένσκι είχε πει: «Η Ευρώπη πρέπει να ξυπνήσει τώρα. Φλέγεται ο μεγαλύτερος πυρηνικός σταθμός της Ευρώπης. Αυτή τη στιγμή, ρωσικά τανκς ρίχνουν σε πυρηνικές μονάδες. Αυτές είναι δεξαμενές εξοπλισμένες με κάμερες θερμικής απεικόνισης. Ξέρουν δηλαδή που ρίχνουν, έχουν προετοιμαστεί για αυτό!».
Πηγή: protothema.gr