Συνεχίζουν για έννατη ημέρα το ανηλεές σφυροκόπημα οι ρωσικές δυνάμεις στα μέτωπα της νοτιο-ανατολικής Ουκρανίας. Με την ίδια ένταση συνεχίζονται οι μάχες στις μεγάλες πόλεις της χώρας καθώς και οι ρωσικές αεροπορικές επιδρομές.
Σε κατοικημένη περιοχή στα περίχωρα του Κιέβου το απόγευμα ήχησαν και πάλι οι σειρήνες και σημειώθηκαν μεγάλες εκρήξεις, που σύμφωνα με τις ουκρανικές αρχές άφησαν πίσω τους επτά νεκρούς αμάχους, μεταξύ τους και δύο παιδιά.
Παγκόσμια ανησυχία έχει πυροδοτήσει το χτύπημα της Ρωσίας στο πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαμπορίζια, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.
Την ίδια ώρα, ανοιχτό το ενδεχόμενο να συναντηθούν είτε αύριο, είτε την Κυριακή, αφήνουν και οι δύο πλευρές. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό αυτό ανέφερε και ο ίδιος ο Βλαντιμίρ Πούτιν στον Γερμανό Καγκελάριο με τον οποίο είχαν μιας ώρας τηλεφωνική επικοινωνία.
Ο Ρώσος Πρόεδρος φέρεται σύμφωνα με δημοσιεύματα να ανέφερε στον Όλαφ Σολτς, ότι η Ρωσία είναι ανοιχτή σε διάλογο με την Ουκρανία, υπό τον όρο ότι θα ικανοποιηθούν όλες οι απαιτήσεις της. Απέρριψε δε, ως χονδροειδή προπαγάνδα τις αναφορές για βομβαρδισμούς της Ρωσίας σε κατοικημένες περιοχές.
Την ίδια ώρα, ο Σύμβουλος του Ουκρανού Προέδρου διαμηνύει ότι δεν θα γίνει καμία παραχώρηση που θα μπορούσε να ταπεινώσει τον λαό της Ουκρανίας στον αγώνα που διεξάγει για εδαφική ακεραιότητα.
Δείτε όλες τις εξελίξεις από το μέτωπου του πολέμου λεπτό προς λεπτό από το ant1.com.cy://v.24liveblog.com/iframe/?id=2990163458288685143