Σε βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα, μέσω Facebook, οι ουκρανικές δυνάμεις, οι Ρώσοι στρατιώτες λένε πως «μας έστειλαν ως τροφή στο στόμα του λύκου» για να «σκοτώνουμε ειρηνικούς ανθρώπους». https://www.dailymail.co.uk/embed/video/2627689.html
«Αυτός δεν είναι ο δικός μας πόλεμος. Μητέρες και γυναίκες, μαζέψτε τους άντρες σας. Δεν χρειάζεται να είστε εδώ», είπε ένας τραυματίας στρατιώτης.
Επιπλέον, ένας από τους στρατιώτες προέτρεψε το Κίεβο και τη Μόσχα να απομακρύνουν τα παιδιά από την εμπόλεμη ζώνη, ενώ ένας άλλος ξεκαθάρισε πως «κανείς δεν θέλει πόλεμο».
Πηγή:protothema.gr