Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Επιτέλους. Mε παρέμβαση του Κωνσταντίνου Πετρίδη δίνεται λύση στο χρόνιο πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν δεκάδες ανάπηροι και παθόντες της τουρκικής εισβολής του 1974.

Οι αποκαλύψεις ενώπιον της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής συγκλονιστικές. Το Κράτος άφησε στο έλεος του Θεού τα 18χρονα παλικάρια του 1974, που πολέμησαν ενάντια στον τούρκο εισβολέα. 

« Μετα-τραυματιολόγους γιατρούς, γιατί εν εφρόντισε το κράτος, τους πόνους που έχουμε. Είναι σαν φάντασμα τους πόνους που έχουμε. Τζιμούμαστε τζιαία έρκετε καποιος τζιαί μας βάζει το μαχαίρι», ανέφερε ανάπηρος πολέμου. 

«Δεν ήρθαν ποτέ σπίτι μας, πως να το ξεπεράσουμε το πρόβλημα, την αρτιμέλεια. Ποτέ.», τόνισε άλλος ανάπηρος πολέμου. 

« Ούτε εγεννηθήκαμε για να συνταξιοδοτηθούμε στα 18, που έρχονται και λεν μερικοί, παίρνετε λεφτά και δεν έχετε ανάγκη», δήλωσε ο Πρόεδρος της Οργάνωσης Αποκατάστασης Παθόντων Πολέμου, Γιώργος Γρουτίδης.

Επιφυλακτικοί και παρά τις διαβεβαιώσεις που δόθηκαν στην επιτροπή, οι ανάπηροι και παθόντες της τουρκικής εισβολής, αναμένουν χειροπιαστά αποτελέσματα, από τη συνάντηση που θα έχουν τη ερχόμενη Πέμπτη με τα Υπουργεία Οικονομικών και εργασίας, ως προς το αίτημα τους για ιατροφαρμακευτική βοήθεια, όπως δόθηκε και στους αιχμαλώτους πολέμου. 

«Είναι ντροπή για αυτή την Πολιτεία, 47 χρόνια μετά, που αυτοί οι άνθρωποι ήταν νέοι τότε, ήταν έφηβοι τότε, να έχουν φτάσει στη συνταξιοδότηση τους και ακόμα, να μην έχει επιλυθεί το ζήτημα», είπε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Προσφύγων της Βουλής, Νίκος Κέττηρος. 

Ανάπηροι και παθόντες της τουρκικής εισβολής, διεκδικούν στην ουσία την αξιοπρέπεια τους, κατέληξε ο Πρόεδρος της επιτροπής προσφύγων.