Την μεγαλύτερη και πιο δυναμική, μέχρι σήμερα, αντιπολεμική εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, διοργάνωσαν αργά το απόγευμα, Ουκρανοί και άλλοι ξένοι πολίτες, οι οποίοι διαμένουν μόνιμα ή εργάζονται στην Κύπρο.
Εκατοντάδες μέλη της Ουκρανικής κοινότητας, καθώς και πολίτες άλλων χωρών, συγκεντρώθηκαν αρχικά στο χώρο στάθμευσης του Εναέριου στη Λεμεσό, όπου φώναξαν συνθήματα κατά του πολέμου και κατά του Προέδρου της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν, ζητώντας την αλληλεγγύη των άλλων χώρων και αξιώνοντας τον τερματισμό της εισβολής και του πολέμου.
Ακολούθως, με τις σημαίες της Ουκρανίας να ανεμίζουν από τα παράθυρα ή ακόμη και να σκεπάζουν τα αυτοκίνητα τους, εκατοντάδες οδηγοί συμμετείχαν σε μεγάλη αυτοκινητοπομπή διαμαρτυρίας στους κεντρικούς δρόμους της Λεμεσού.
Την αυτοκινητοπομπή, την οποία αποτελούσαν περισσότερα από 400 οχήματα, συνόδευαν ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας.
Αφού κινήθηκε σε κύριες οδικές αρτηρίες στο κέντρο της Λεμεσού, η αυτοκινητοπομπή διέσχισε την παραλιακή λεωφόρο μέχρι και την Αμαθούντα, όπου και ολοκληρώθηκε. Αίτημα της δυναμικής και ειρηνικής αυτοκινητοπομπής να επικρατήσει η ειρήνη στην Ουκρανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Η ουκρανική κοινότητα που διαμένει στην Κύπρο, καλεί ξένους και Κύπριους σε νέα ειρηνική εκδήλωση διαμαρτυρίας ενάντια στην εισβολή, αύριο στις πέντε το απόγευμα, έξω από την Πρεσβεία της Ρωσίας στη Λευκωσία.
Δείτε φωτογραφίες από τη διαμαρτυρία:




