Μικρά παιδιά και ο άμαχος πληθυσμός που ψάχνει τρόπους να προστατευθεί από τα ρωσικά πυρά, τραγουδούν τον εθνικό ύμνο της Ουκρανίας και περιμένουν πότε θα τελειώσουν οι βομβαρδισμοί.
Βίντεο που ήρθε σήμερα στο φως της δημοσιότητας, δείχνει Ουκρανούς μέσα σε καταφύγιο στην πόλη Cherkasy να τραγουδούν τον εθνικό ύμνο της χώρας τους.
Γροθιά στο στομάχι αποτελεί και η φωτογραφία με τα μικρά παιδιά που έχουν μαζευτεί, κοντά το ένα στο άλλο μέσα στο μετρό στο Κίεβο.
https://twitter.com/olex_scherba/status/1497415429320593410?ref_src=twsrc^tfwΟι σταθμοί του μετρό είναι φτιαγμένοι σε πολύ μεγάλο βάθος (θέλει πολλά λεπτά για να κατέβεις στους συρμούς) και ουσιαστικά έχουν κατασκευαστεί έτσι ώστε να λειτουργούν και ως καταφύγια.
Πηγή: in.gr