Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Αποχωρεί το προσωπικό της ελληνικής πρεσβείας στο Κίεβο, μετά από αίτημα του  Πρέσβη της Ελλάδας, το οποίο εγκρίθηκε από το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών.

Αναλυτικά σε ανακοίνωση του ΥΠΕΞ επισημαίνονται τα ακόλουθα:

«Λόγω της ραγδαίας επιδείνωσης της κατάστασης ασφαλείας στο Κίεβο, ο Πρέσβης της Ελλάδας ζήτησε και έλαβε την έγκριση να αποχωρήσει άμεσα από την πόλη.

Η αποχώρηση του προσωπικού της Πρεσβείας, καθώς και Ελλήνων πολιτών που επιθυμούν να αποχωρήσουν, θα πραγματοποιηθεί οδικώς.

Μέχρι νεωτέρας, τα Γενικά Προξενεία στην Μαριούπολη και στην Οδησσό παραμένουν εν λειτουργεία.

Την επιτόπια κατάσταση επικινδυνότητας κρίνουν οι επικεφαλής των Αρχών αυτών».