Ο κύριος Μάριος Χριστίδης παρενέβη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, λέγοντας πως από τις 13:30 το μεσημέρι, έχασε κάθε επαφή με τα αγαπημένα του πρόσωπα, και πλέον ψάχνει απεγνωσμένα απαντήσεις.
Ανέφερε πως έχει επικοινωνήσει από την πρώτη στιγμή, τόσο με την πρεσβεία, όσο και με το Κέντρο Κρίσεως του Υπουργείου Εξωτερικών της Κυπριακής Δημοκρατίας, από τους οποίους ωστόσο δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής, κάποια ενημέρωση.
Σημειώνεται πως σε λειτουργία βρίσκεται και η διαδικτυακή πλατφόρμα connect2cy.gov.cy στην οποία καλούνται να εγγραφούν όσοι Κύπριοι βρίσκονται στην Ουκρανία και χρειάζονται βοήθεια.
Διαβάστε Επίσης: