Ένα 24ωρο μετά το πρώτο Παγκύπριο, Καταστατικό και Εκλογικό Συνέδριο, του κόμματος, ο Μάριος Καρογιάν φιλοξενήθηκε στο «Μέρα Μεσημέρι», δηλώνοντας πλέον έτοιμος να αρχίσει τον διάλογο με όλες τις πολιτικές δυνάμεις του «δημοκρατικού τόξου», όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε.
Σημείωσε πως θα επιδιώξει συναντήσεις με τα κόμματα και θα καταθέσει την πρόταση της ΔΗΠΑ, στέλνοντας τους το μήνυμα « να βάλουν τα μαχαίρια στα θηκάρια» για τα επόμενα πέντε χρόνια. Ξεκαθάρισε μάλιστα πως κατά τις επαφές, δεν πρόκειται να συζητήσει σχέδιο Β΄, στην παρούσα τουλάχιστον φάση.
Αναφέρθηκε στην ανάγκη συμφωνίας επί ενός «μανιφέστου συγκλίσεων», λέγοντας πως «αν συμφωνήσουμε σε αυτό, δεν θα σκαλώσουμε στο ποιος θα ηγηθεί». Θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να μην εμπλακεί στην ονοματολογία που δίνει και παίρνει το τελευταίο διάστημα.
«Θα επιμείνουμε πολύ σε αυτή την πρόταση, είναι επιβεβλημένη για τον τόπο μας», σχολίασε ο κ. Καρογιάν, σημειώνοντας πως αν με το πέρας του κύκλου επαφών διαφανεί πως η πρόταση της ΔΗΠΑ πέφτει στο κενό, τότε θα απευθυνθεί εκ νέου στα συλλογικά όργανα του κόμματος, αναφορικά με το τι μέλλει γενέσθαι.
Διαβάστε Επίσης: Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας για τις Προεδρικές προτείνει ο Καρογιάν (ΒΙΝΤΕΟ)
Περισσότερα στο βίντεο: