Το Μόνιμο Συμβούλιο του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ) θα συνεδριάσει τη Δευτέρα (21/02) για να επιχειρήσει να βρει μια διέξοδο στην ουκρανική κρίση, ανακοίνωσε σήμερα η Πολωνία, η χώρα που αυτήν την περίοδο ασκεί την προεδρία στον Οργανισμό.
Παράλληλα, για σχέδιο άμεσης εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία κάνουν λόγο για άλλη μια φορά Αμερικανοί αξιωματούχοι, παρόλο που πριν από λίγη ώρα Βλαντίμιρ Πούτιν και Εμανουέλ Μακρόν συμφώνησαν να υπάρξει διπλωματική λύση στην κρίση.
Την ίδια ώρα το Κίεβο δεν βλέπει μια ρωσική επίθεση τις επόμενες δύο μέρες, επιμένοντας ωστόσο πως η απειλή είναι υπαρκτή.
Η διεθνής διπλωματία, δε, κάθεται σε «αναμμένα κάρβουνα», παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τις κινήσεις των παικτών στην «σκακιέρα». Μετά τις παραβιάσεις της εκεχειρίας στην ανατολική Ουκρανία, οι υπουργοί Εξωτερικών της Ομάδας των G7 προειδοποίησαν ότι οι ενέργειες των αυτονομιστών θα μπορούσαν να προκαλέσουν περαιτέρω επιδείνωση της κατάστασης.
Διαρκής ροή όλων των εξελίξεων από το ant1.com.cy:
//v.24liveblog.com/iframe/?id=2990163458288685143