Προς συγκεκριμένη κατεύθυνση στρέφονται οι έρευνες για τα κίνητρα του εμπρησμού στο αυτοκίνητο του βουλευτή Γεώργιου Τάσου
Ο βουλευτής υπέδειξε ότι πρόσφατα υπέβαλε καταγγελίες στο Γενικό Εισαγγελέα και τη Γενική Ελέγκτρια για οικονομικές ατασθαλίες εταιρειών που φοροδιαφεύγουν.
Υπέδειξε επίσης συγκεκριμένα νομοσχέδια τα οποία κατέθεσε στη βουλή
Σε δηλώσεις του ο κ. Τάσου, ανέφερε ότι ουδέποτε δέχθηκε απειλές, ωστόσο δεν απέκλεισε πίσω από την επίθεση να κρύβονται κάποιοι, τα συμφέροντα των οποίων θίχτηκαν από τις προσπάθειες του να αποκαλύψει κρούσματα αισχροκέρδειας.
Οι νυχτοβάτες καλυπτόμενοι από το σκοτάδι έβαλαν φωτιά στο αυτοκίνητο του βουλευτή, το οποίο ήταν σταθμευμένο στο γκαράζ της οικίας του σε πάροδο της λεωφόρου Μακαρίου στο κέντρο της Λάρνακας.
Ο κ. Τάσου αντιλήφθηκε τις φλόγες λίγο πριν τις 2 περίπου τα ξημερώματα και κάλεσε αμέσως την αστυνομία και την πυροσβεστική υπηρεσία.
Το αυτοκίνητο του κυρίου Τάσου καταστράφηκε ολοσχερώς
Μέλη της Αστυνομίας απέκλεισαν την σκηνή και με το πρώτο φως της ημέρας πραγματοποίησαν έρευνες για εντοπισμό τεκμηρίων.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Αστυνομίας έχουν ήδη κληθεί πρόσωπα για ανακρίσεις.
Την ενέργεια καταδίκασε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΔΗΣΥ κάνοντας λόγο για προσπάθεια ορισμένων να πλήξουν τους δημοκρατικούς θεσμούς και να φιμώσουν τη φωνή των αντιπροσώπων του λαού, σε μια περίοδο σκληρής δοκιμασίας για την Κύπρο.
Φορείς και κόμματα εξέφρασαν την στήριξη τους προς τον Γεώργιο Τάσου καταδικάζοντας επίσης την εγκληματική ενέργεια
Παρανάλωμα του πυρός έγινε τα ξημερ’ωματα το όχημα του βουλευτή του ΔΗΣΥ Γεώργιου Τάσου
H φωτιά στο αυτοκίνητο του Βουλευτή ξέσπασε στις 1.35 ενώ αυτό ήταν σταθμευμένο στο χώρο στάθμευσης της οικίας του.
Η φωτιά κατασβήστηκε από την πυροσβεστική υπηρεσία ενώ το αυτοκίνητο, αξίας περίπου 10.000 ευρώ, καταστράφηκε ολοσχερώς.
Σε εξετάσεις που διενήργησε η Αστυνομία στη σκηνή διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για κακόβουλη ενέργεια.
Δεν υποψιάζεται κάποιον που θα προέβαινε σε αυτή την κακόβουλη ενέργεια δήλωσε ο βουλευτής του ΔΗΣΥ. Δείτε σχετικά:
Καταδικάζει η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΔΗΣΥ
Ανακοίνωση εξέδωσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΔΗΣΥ, στην οποία καταδικάζει την κακόβουλη ενέργεια. Αυτούσια η ανακοίνωση:
«Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Δημοκρατικού Συναγερμού καταδικάζει με τον πιο έντονο και απερίφραστο τρόπο την εμπρηστική επίθεση εις βάρος του αυτοκινήτου του βουλευτή Λάρνακας Γεώργιου Τάσου.
Πρόκειται για πράξη θρασύδειλων νυκτοβατών που αποσκοπεί στο να πλήξει τους δημοκρατικούς μας θεσμούς και να φιμώσει τη φωνή των αντιπροσώπων του λαού σε μια περίοδο σκληρής δοκιμασίας για την πατρίδα μας. Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον εκλεκτό συνάδελφο και δηλώνουμε ότι ανάλογες πράξεις βίας και τρομοκρατίας δε θα κάμψουν το φρόνημά μας και δε θα φιμώσουν τη φωνή μας.
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Δημοκρατικού Συναγερμού θα παραμείνει ο μπροστάρης των αγώνων του λαού μας για τη μεγάλη πολιτική αλλαγή και για μια πορεία αναγέννησης της πατρίδας μας».
Όλες οι λεπτομέρειες για τη βομβιστική επίθεση: