Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στο τιμόνι της Δημοκρατικής Παράταξης (ΔΗΠΑ) παραμένει και τα επόμενα χρόνια ο Μάριος Καρογίαν, καθώς μετά και την χθεσινή ολοκλήρωση της υποβολή υποψηφιοτήτων δεν υπήρξε άλλο μέλος που να διεκδικεί το ανώτατο αξίωμα της παράταξης. 

Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου της ΔΗΠΑ, Γιαννάκη Ιωάννου, «ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 17:00 η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων για τις θέσεις αξιωματούχων της Δημοκρατικής Παράταξης – Συνεργασίας, ενόψει του 1ου Τακτικού και Εκλογικού Συνεδρίου του κόμματος, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Κυριακή 20 Φεβρουαρίου, στον χώρο της Κρατικής Έκθεσης στη Λευκωσία». 

Άνευ ανθυποψηφίου εκλέχθηκαν επίσης και οι υπόλοιποι αξιωματούχοι της Δημοκρατικής Παράταξης.

Τις θέσεις των αντιπροέδρων κατέλαβαν οι Μαρίνος Κλεάνθους, Γιάννος Λακκοτρύπης, και Αντιγόνη Παπαδοπούλου. Στην θέση του Γενικού Γραμματέα εκλέχθηκε ο Αντώνης Ρουσσάκης, ενώ γενικός οργανωτικός εκλέχθηκε ο Σπύρος Παναγή. 

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης της κοινωνίας για κάθε μορφή μπούλινγκ άρχισε το AKEΛ, σε συνεργασία με την ΕΔΟΝ. 

«Απευθυνόμαστε σε κάθε πολίτη, σε κάθε οικογένεια, σε κάθε νέο και παιδί, σε κάθε φορέα και επαγγελματία και καλούμε τους πάντες σε συνεργασία και δράση για να καταπολεμήσουμε και να εξαλείψουμε το φαινόμενο», αναφέρει σε ανακοίνωση το ΑΚΕΛ.

Την ίδια ώρα στην ΕΔΕΚ συνεχίστηκε στην Λεμεσό ο διάλογος που άρχισε για τις Προεδρικές Εκλογές με τα μέλη και υποστηρικτές του κινήματος. Τις επόμενες μέρες θα συνεχιστεί σε Πάφο, Λάρνακα και Ελεύθερη Αμμόχωστο.