Οι τουρκικές προβοκάτσιες τα τελευταία χρόνια αμέτρητες με τους γεωργούς της κοινότητας, είτε να μην μπορούν να καλλιεργήσουν τις περιουσίες τους είτε να τις βλέπουν να καταστρέφονται από τα κοπάδια των τούρκων.
Το περιστατικό το οποίο έλαβε χώρα την περασμένη Τρίτη στην νεκρή ζώνη Δένειας δεν είναι το πρώτο αλλά όπως τονίζουν οι κάτοικοι δεν θα είναι ούτε και το τελευταίο αυτό που ζητούν από την πολιτεία είναι να λάβει τα μέτρα της ούτως ώστε να μπορούν να καλλιεργούν τα χωράφια τους με ασφάλεια
Κάτοικοι της Δένειας δήλωσαν στον ANT1:
«Είμαστε ένα αμπέλι ξέφραγο δεν έχουμε υποστήριξη που κανένα μα που κανένα αφού η κυβέρνηση δίνει επιδοτήσεις και κάνουμε τα χαλίτικα και γιατί δεν μπορούν να σταματήσουν τούτη τη κατάσταση»
«Εν τραγικά τα πράματα έρχονται τα τουρκικά στρατεύματα και μας προκαλούν συνέχεια ή επήγαν μερικοί χωριανοί και φύτεψαν τερατσίες και έρχονται με τα πρόβατα οι τουρκοκύπριοι και τα έφαγαν όλα»
Οι κάτοικοι για την προστασίας τους περιμένουν επίσης πολλά και από την ειρηνευτική δύναμη χωρίς ωστόσο να υπάρχει αποτελεσματική παρέμβαση.
«Μας πήραν καλά μέσα τα ΗΕ δεν έχουμε παράπονο αλλά πρέπει να μας προστατευόσουν ως εκεί που μας πήραν και κάνουν πλάτες στους τούρκους εμάς δεν μας ξέρει κανένας », ανέφερε κάτοικος Δένειας.
«Είναι παρατηρητές στην ουσία, τούτα τα λάθη που γίνονται πρέπει αν δούμε τι να κάνουμε», ανέφερε ένας άλλος κάτοικος.
Το προχθεσινό επεισόδιο, με τους πάνοπλους στρατιώτες του κατοχικού καθεστώτος να απειλούν ευθέως νεαρό γεωργό έλαβε χώρα σε αυτό ακριβώς το χωράφι όπως Στέλιος Λουκά φύτεψε μεγάλη ποσότητα χαρουπόδέντρων και τα οποία της προηγούμενες μέρες κατέστρεψε ολοσχερώς κοπάδι τούρκων κτηνοτρόφων.