Πιο λαμπερή από ποτέ, βγαλμένη από παραμύθι, η δική μας Άντρη και ο αγαπημένος της Άκης ανέβηκαν σήμερα τα σκαλιά της εκκλησίας, ενώνοντας τις ζωές τους, ενώπιον Θεού και ανθρώπων , με τα δεσμά του γάμου.
Αγαπημένοι, συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες του ζευγαριού βρέθηκαν το μεσημέρι στο Ιερό Ναό Παναγίας Ευαγγελίστριας στην Παλλουριώτισσα για να μοιραστούν μαζί τους την Ιερή τελετή του γάμου τους.
Εκείνη ντυμένη στα λευκά, με ένα λιτό καθόλα εντυπωσιακό νυφικό σε στενή γραμμή, ένα στεφάνι κι ένα μακρύ κεντητό πέπλο στα μαλλιά.
Εκείνος επέλεξε μαύρο με ασημί αποχρώσεις, διακριτικά κομψός.
Και οι δύο τους βγαλμένοι από ανατολίτικο παραμύθι κατά την έξοδό τους από την εκκλησία ελευθέρωσαν, συμβολικά, δύο λευκά περιστέρια.
Οι αγαπημένοι τους φίλοι και συγγενείς τους έραναν με ρύζι και ροδοπέταλα. Για να ριζώσουν και να ανθίσουν.
Η διοίκηση, η διεύθυνση και το προσωπικό του ΑΝΤΕΝΝΑ εύχονται στους νιόπαντρους βίον ανθόσπαρτο και καλούς απογόνους!