Ανακοίνωση το Υπουργείου Γεωργίας, την οποία μεταδίδει το ΓΤΠ, αναφέρει ότι το Άτυπο Συμβούλιο θα απασχολήσει η εφαρμογή γεωργικών και δασοκομικών μοντέλων φιλικών προς το κλίμα, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση για επίτευξη του φιλόδοξου στόχου για κλιματική ουδετερότητα και εξισορρόπηση των εκπομπών άνθρακα έως το 2050.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών της άτυπης συνόδου, οι Υπουργοί Γεωργίας θα συζητήσουν στο πλαίσιο αυτό πρακτικές και πολιτικές που θα μπορούσαν να συμβάλουν στη βελτίωση της δέσμευσης άνθρακα από τη γεωργία καθώς και κίνητρα για την ανάπτυξη ιδιωτικών πρωτοβουλιών χρηματοδότησης της αποθήκευσης άνθρακα στη γεωργία.