Ο γάλλος όμηρος "σκοτώθηκε από τους δεσμοφύλακές του" και δύο γάλλοι στρατιώτες σκοτώθηκαν στη διάρκεια της μάχης, καθώς και 17 "τρομοκράτες" , ανακοίνωσε το γαλλικό υπουργείο Άμυνας.
Ωστόσο ο Αμπντουλαζίζ Αμπου Μουσάμπ, ο στρατιωτικός εκπρόσωπος των σομαλών ισλαμιστών σεμπάμπ, δήλωσε τηλεφωνικά ότι οι γάλλοι κομάντος άφησαν πίσω έναν σύντροφό τους που σκοτώθηκε στη διάρκεια της επιχείρησης, ενώ οι αντάρτες έχουν στα χέρια τους έναν "τραυματισμένο γάλλο στρατιώτη".
Είπε ακόμη ότι οι Γάλλοι πήραν μαζί τους πολλούς συντρόφους τους νεκρούς και τραυματίες.
Στο βίντεο ο όμηρος γάλλος πράκτορας:
Στην επιδρομή αυτή της DGSE (γαλλικές μυστικές υπηρεσίες) για την απελευθέρωση του γάλλου ομήρου σκοτώθηκαν και 17 "τρομοκράτες", σύμφωνα με τον γάλλο υπουργό Άμυνας.
Ο πράκτορας των γαλλικών υπηρεσιών πληροφοριών, με το ψευδώνυμο Ντενίς Αλέξ, που κρατείτο όμηρος στη Σομαλία από ισλαμιστές αντάρτες από τις 14 Ιουλίου του 2009, είχε απαχθεί στο Μογκαντίσου μαζί με έναν ακόμη πράκτορα, ο οποίος απελευθερώθηκε τον Αύγουστο του 2009.
Η επιχείρηση αυτή πραγματοποιήθηκε με τέσσαρα στρατιωτικά ελικόπτερα εναντίον κατοικίας στο Μπιλομάρερ, μιας περιοχής που τελεί υπό τον έλεγχο των ανταρτών σεμπάμπ, 110 χλμ. νότια της πρωτεύουσας Μογκαντίσου, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες.