Σύμφωνα με τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης, το λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν 40 άτομα, έπεσε από ορεινό δρόμο σε γκρεμό 300 μέτρων, εξαιτίας της πυκνής ομίχλης.
Σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές των αστυνομικών αρχών, ο οδηγός του λεωφορείου έχασε τον έλεγχο του οχήματος, το οποίο ξέφυγε από την πορεία του και έπεσε σε γκρεμό.
Οι πολικές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή έκαναν το έργο των σωστικών συνεργείων ιδιαίτερα δύσκολο, ανέφεραν στρατιώτες που συμμετέχουν στην επιχείρηση διάσωσης.