Οπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο κ. Μικελλίδης ο θεσμός test to stay φέρεται να κερδίζει τους γονείς, είναι πολύ εξυπηρετικός για να μένουν τα παιδιά στο σχολείο, προσθέτοντας πως υπάρχει καλή ανταπόκριση.
Οι γονείς, συνέχισε, ανταποκρίθηκαν, μεγάλη πλειοψηφία των γονιών φέρνουν τα παιδιά τους και έτσι τα παιδιά με την αρνητική ένδειξη του test παραμένουν στα σχολεία και κάνουν μάθημα και δεν μένουν στο σπίτι. Με αυτό τον τρόπο ούτε οι γονείς ταλαιπωρούνται, ούτε και οι μαθητές χάνουν το μάθημα τους, σημείωσε.
Επιπρόσθετα ο κ Μικελλίδης ανέφερε πως αυτή η εβδομάδα κύλησε ομαλά και εξέφρασε την ελπίδα όπως και η επόμενη εβδομάδα θα κυλήσει ακόμα καλύτερα.
Εμείς πρόσθεσε ο κ Μικελλίδης “θέλουμε τους γονείς συνοδοιπόρους, βοηθούς, συμμάχους στην προσπάθεια μας και να δείχνουν εμπιστοσύνη στα σχολεία”.
Τους κάλεσε επίσης να γνωρίζουν ότι όταν παίρνουν οδηγίες από τα σχολεία αυτές είναι βάσει πρωτοκόλλων και όχι βάσει οποιασδήποτε ατομικής πρωτοβουλίας ή ιδέας οποιουδήποτε εκπαιδευτικού ή διευθυντή.
Οι οδηγίες είναι πάντοτε βάση των πρωτοκόλλων και θα πρέπει να τις ακολουθούμε, συμπλήρωσε. Είπε ακόμη πως είναι ευχαριστημένοι από την ανταπόκριση τους και τη συνεργασία τους, δηλώνοντας πως θα συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο.