Όπως γνωστοποίησαν οι γονείς της στον λογαριασμό που διατηρούν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για τη μικρή μαχήτρια, εδώ και τέσσερις ημέρες νοσηλεύεται ξανά στο Μακάρειο Νοσοκομείο, στις ελεύθερες περιοχές.
Ο λόγος νοσηλείας της σύμφωνα με τον Διευθυντή της Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου, δόκτορα Αβραάμ Ηλία οφείλεται σε λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος που της έχει προκαλέσει πνευμονία.
Όπως σημειώνεται στην ανάρτηση, «ξαπλώνω στη ΜΕΘ στο νοσοκομείο παίδων του Μακάρειου παρόλο που δεν θέλω. Οι νοσοκόμες και οι γιατροί είναι εδώ και με φροντίζουν, η μαμά και ο μπαμπάς μου ξέρουν ότι θα είμαι καλά σύντομα και θα επιστρέψω σπίτι, από τις αγαπημένες θείες και αδελφές μου ζητώ να προσευχηθούν για μένα».
Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς η κατάσταση της υγείας της μικρής Άσιας βελτιώνεται ευτυχώς μέρα με την ημέρα.
«Σήμερα είναι η δεύτερη μέρα μου στο νοσοκομείο, οι γιατροί μου είπαν ότι βελτιώνομαι αλλά πρέπει να μείνω λίγο περισσότερο», το μήνυμα που στέλνει η μικρή μέσα από τη σελίδα στο Facebook.
Η μικρή Άσια αναμένεται εντός των επόμενων ημερών να λάβει εξιτήριο και θα μπορεί να επιστρέψει ξανά στο σπίτι της στα Κατεχόμενα.
Τα μηνύματα αγάπης, συμπαράστασης και οι προσευχές που λαμβάνει στον λογαριασμό της στο Facebook είναι εκατοντάδες.