Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άτομα θετικά στον ιό έβγαιναν από την υποχρεωτική καραντίνα και κυκλοφορούσαν ελεύθερα χρησιμοποιώντας το πιστοποιητικό νόσησης που απέκτησαν στο παρελθόν, με το Υφυπουργείο Έρευνας να βάζει τέλος από σήμερα στο εν λόγω φαινόμενο.

Μετά από σωρεία καταγγελιών, από σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα του CovPass συνδέεται με την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου Υγείας, όπου καταγράφονται τα επιβεβαιωμένα ενεργά κρούσματα κορωνοϊού. 

Έτσι θα ακυρώνεται το SafePass όσων ανιχνεύονται θετικοί στον ιό και θα εμφανίζεται η σήμανση χρώματος κόκκινου, ενώ θα είναι αδύνατη η έκδοση νέου πιστοποιητικού μέχρι την αποδέσμευσή τους.