Άλλα δύο μεγάλα walk-in κέντρα εμβολιασμού, στα οποία θα μπορούν να προσέλθουν και πολίτες εκτός ΓεΣΥ συμπεριλαμβανομένων και μεταναστών, ανακοίνωσε για τις επόμενες μέρες σε Λευκωσία και Λεμεσό, η Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Υγείας, Χριστίνα Γιαννάκη.
Παραμένει ο στόχος εμβολιαστικής κάλυψης του 75% του πληθυσμού. Με τους πλήρως εμβολιασθέντες στο γενικό πληθυσμό να φθάνουν το 70,4%, και τους ενήλικες στο 83,7%, η Κύπρος κατέχει ένα από τα καλύτερα ποσοστά στην Ευρώπη.
«Ο αγώνας θα συνεχιστεί, ο Υπουργός Υγείας στηρίζει δυναμικά αυτό το πολύ σοβαρό εμβολιαστικό πρόγραμμα της χώρας για αυτό μας βλέπεται καθημερινά δίνουμε έτσι τη ψυχή μας για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε όλα τα θέματα και για την πανδημία και για τον εμβολιασμό», τόνισε η Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Υγείας, Χριστίνα Γιαννάκη.
Ένα μεγάλο ποσοστό εμβολιασμών διενεργήθηκε και σήμερα στο τρίτο κατά σειρά walk-in κέντρο εμβολιασμού που στήθηκε στις ορεινές κοινότητες και στο οποίο είχαν την ευκαιρία να εμβολιαστούν και παιδιά από την ηλικία των πέντε ετών.
«Για τους παιδικούς εμβολιασμούς έχουμε φθάσει γύρω 6,7%, έχουμε μία αυξητική τάση κάθε μέρα έχουμε έρχονται και περισσότερα παιδιά σε αυτό το εμβολιαστικό πρόγραμμα άλλα έχουνε κάνει την δεύτερη δόση», τόνισε η Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Υγείας.
Στο πλευρό του Υπουργείου Υγείας και σήμερα ενεργά η Παιδιατρική Εταιρεία, με τον πρόεδρο της Μιχάλη Αναστασιάδη να εκφράζει ικανοποίηση τόσο για την προσέλευση όσο και για το ποσοστό των εμβολιασμών στον παιδικό πληθυσμό.
«Σίγουρα εισπράττουμε για ακόμα μια φορά αυτό το αισιόδοξο μήνυμα που μας μεταφέρουν τα ίδια τα παιδιά και οι γονείς φυσικά οι οποίοι ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της πολιτείας και της επιστημονικής κοινότητας δέχονται τον εμβολιασμό ως ένα από τα ύψιστης σημασίας όπλα που έχουμε στη διάθεση μας αυτή τη στιγμή», επισήμανε ο Πρόεδρος της Παιδιατρικής Εταιρείας.
«Στηρίζουμε την όλη προσπάθεια όπως έχετε προσέξει το εμβολιαστικό πρόγραμμα, το οποίο έχουμε σχεδιάσει με το Υπουργείο Υγείας εδώ και αρκετό καιρό προχωρεί κανονικά για να δώσουμε την ευκαιρία για να διευκολύνουμε και τον τελευταίο κάτοικο των ορεινών κοινοτήτων να έχει άμεση πρόσβαση σε εμβολιαστικά κέντρα».
Όσοι άλλοι κάτοικοι των ορεινών περιοχών επιθυμούν να εμβολιάσουν τα παιδιά τους, μπορούν να επισκέπτονται το εμβολιαστικό κέντρο που λειτουργεί στο Νοσοκομείο Κυπερούντας κάθε Δευτέρα από τη μία το μεσημέρι μέχρι τις πέντε το απόγευμα.