Σημειώνει ότι η επαναλειτουργία των σχολείων εμπεριέχει «σοβαρούς κινδύνους» λαμβάνοντας υπόψη, όπως λέει, ότι δεν έχει ληφθεί οποιοδήποτε επιπρόσθετο μέτρο προστασίας πέρα από όσα εφαρμόζονταν το προηγούμενο διάστημα «ούτε και έχουν διαφοροποιηθεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα, παρά το γεγονός ότι έχουν επιδεινωθεί τα επιδημιολογικά δεδομένα».
Περαιτέρω, διατυπώνει τη θέση ότι υπεράνω οποιασδήποτε απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων, προέχει η Ασφάλεια και η Υγεία των χιλιάδων μαθητών, των εκπαιδευτικών, του λοιπού προσωπικού των σχολείων και γενικά η Δημόσια Υγεία και καλεί το ΥΠΠΑΝ να στηρίξει έμπρακτα τις Διευθύνσεις και εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων, για να μπορέσουν να λειτουργήσουν όσο πιο ομαλά γίνεται τα σχολεία.
Εκφράζει επίσης την άποψη ότι το ΥΠΠΑΝ, το ελάχιστο που θα πρέπει να κάνει είναι να προβαίνει άμεσα σε διορισμούς αντικαταστατών, πριν από την ερχόμενη Δευτέρα, με πλήρες διδακτικό ωράριο, ώστε να καλυφθούν τα κενά στη στελέχωση που θα προκύψουν και να στηρίξει εμπράκτως όλους εκείνους τους εκπαιδευτικούς που έχουν επιφορτιστεί με αυξημένες ευθύνες και καθήκοντα, όπως τους υπευθύνους για τις διαδικασίες ιχνηλάτισης, οι οποίες αναμένεται να επιβαρυνθούν περαιτέρω το επόμενο διάστημα.
"Ταυτόχρονα, υπογραμμίζουμε για μία ακόμα φορά τις τεράστιες δυσκολίες που θα προκύψουν, και λόγω της παρούσας επιδημιολογικής κατάστασης, με τη διεξαγωγή των απολυτήριων εξετάσεων τετραμήνου, για τις οποίες είχαμε προειδοποιήσει εδώ και πολλούς μήνες ζητώντας την αναστολή τους για τη Γ’ Λυκείου, χωρίς να έχουμε εισακουστεί από το ΥΠΠΑΝ", συνεχίζει και συμπληρώνει ότι θα παρακολουθεί στενά και καθημερινά την κατάσταση και αν διαπιστώσει την έλλειψη στήριξης των σχολείων από πλευράς ΥΠΠΑΝ σε θέματα που άπτονται της Ασφάλειας και Υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών, δεν θα διστάσει να πάρει την όποια νέα απόφαση.