Οι φοιτητές που θα προσέλθουν στα εμβολιαστικά κέντρα θα πρέπει να προσκομίζουν δελτίο ταυτότητας, την κάρτα εμβολιασμού τους, και την φοιτητική τους ταυτότητα.
Επισημαίνεται πως κατ’ εξαίρεση, οι φοιτητές θα μπορούν να εμβολιαστούν μετά από πάροδο πέντε μηνών από την ολοκλήρωση του εμβολιαστικού τους σχήματος.
Αυξημένη φαίνεται ότι είναι η ζήτηση των πολιτών, αφού καταγράφεται αυξημένη κίνηση στα κέντρα ελεύθερης προσέλευσης, με πολίτες να αναμένουν καρτερικά στις ουρές για εμβολιασμό τους.
Αρκετοί πολίτες επέλεξαν να εμβολιαστούν κατά του ιού και κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, με αρκετούς πολίτες να αγνοούν τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας για εξυπηρέτηση μόνο φοιτητών στα walk in.