Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Την πρώτη πτέρυγα για post Covid ασθενείς στην Κύπρο, η οποία στεγάζεται στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden στην Τερσεφάνου εγκαινίασαν το πρωί ο Υπουργός Υγείας Μιχάλης Χατζηπαντέλα και η Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Χριστίνα Γιαννάκη. 

Όπως δήλωσε ο Υπουργός, «η μικρή Κύπρος είναι η δεύτερη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά την Γερμανία, όπου οι κρατικές υπηρεσίες υγείας αναλαμβάνουν την πτυχή της αποκατάστασης, πρώην ασθενών με Covid-19». 

Στο Eden, το οποίο διαθέτει 30 κλίνες για post covid ασθενείς θα παραπέμπονται ασθενείς οι οποίοι παρόλο που έπαψαν να είναι μολυσματικοί χρήζουν περαιτέρω φροντίδας λόγω προβλημάτων που τους προκάλεσε ο κορωνοϊός. 

Σύμφωνα με την Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου, Χριστίνα Γιαννάκη, «το Κέντρο θα διαθέτει εκτός από τον ειδικό παθολόγο και πνευμονιολόγο, διατροφολόγο, 6 φυσιοθεραπευτές, εργοθεραπευτή και ψυχολόγο. Θα βοηθούν τον άρρωστο για να μπορεί να περάσει την μεταβατική του περίοδο post covid. 

H συμφωνία με το Κέντρο Αποκατάστασης προέκυψε μετά από ανοικτό διαγωνισμό και σκληρή διαπραγμάτευση με την κ. Γιαννάκη, όπως παραδέχεται ο ιδιοκτήτης του κέντρου.

Ο Αντώνης Δημητρίου ανέφερε πως «μπορεί να είναι σκληρή και άτεγκτη με το δημόσια χρήμα παρόλα αυτά και η Γενική και ο Υπουργός και η ώρα 03:00 το πρωί για να σωθεί η ανθρώπινη ζωή είναι εκεί». 

Στο Κέντρο φιλοξενούνται ήδη οι πρώτοι τέσσερεις post covid ασθενείς.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.