Το Ειδικό Κέντρο Πρόληψης Νοσημάτων και ο Ιατρικός Σύλλογος Αττικής εξακολουθούν να προειδοποιούν για τα σοβαρότατα προβλήματα που προκαλεί η ατμοσφαιρική ρύπανση στη δημόσια υγεία.
Την ίδια ώρα, η αντιπολίτευση, αλλά και η υφυπουργός Υγείας ζητούν να μειωθεί η τιμή του πετρελαίου.
Σύμφωνα με το υπουργείο Περιβάλλοντος, κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα το δίκτυο σταθμών παρακολούθησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης κατέγραψε, κυρίως στην Αθήνα και σε δύο χρονικές περιόδους, ασυνήθιστα υψηλά επίπεδα αιωρούμενων σωματιδίων, ενώ οι τιμές των αερίων ρύπων διατηρήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα, παρατηρήθηκε έντονη οσμή στον περιβάλλοντα αέρα και σημαντική μείωση της ορατότητας.
«Στέρησαν μισό δισ. από τα κρατικά ταμεία, μόλυναν την ατμόσφαιρα και πάγωσαν τη χώρα. Άμεση μείωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης στα 0.88 ευρώ το λίτρο και άμεση παραίτηση των αποτυχημένων παραγόντων της συγκυβέρνησης που μας οδηγούν στην καταστροφή», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Χρυσή Αυγή.