Οι φόβοι των ειδικών επιβεβαιώθηκαν. Η Κύπρος έγινε η πεντηκοστή όγδοη χώρα στην οποία εντοπίζεται η μετάλλαξη Όμικρον.
Η μετάλλαξη ανιχνεύτηκε σε τρία ανήλικα άτομα που έχουν επιστρέψει από εκδρομή στο εξωτερικό και διαμένουν στην Επαρχία Λεμεσού.
«Στο πλαίσιο του ενδελεχούς και αυστηρού ελέγχου που διενεργείται εντοπίστηκαν τρία θετικά περιστατικά τα οποία είναι θετικά στην μετάλλαξη Όμικρον. Είναι σημαντικό να πούμε πως κανένα από τα τρία περιστατικά δεν χρήζει νοσηλείας», ανέφερε ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του Υπουργού Υγείας, Κωνσταντίνος Αθανασίου.
Σε κόκκινο συναγερμό έχουν τεθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας καθώς όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1 τα άτομα αυτά συνδέονται με ενεργή αλυσίδα μετάδοσης και κατά τον έλεγχο τους στο αεροδρόμιο εντοπίστηκαν αρνητικοί.
Ωστόσο, μετά από πάροδο πέντε ημερών ανέπτυξαν συμπτώματα και σε έλεγχο που υποβλήθηκαν μέσω PCR εντοπίστηκαν θετικοί στον ιό την έκτη μέρα και αφού είχαν ήδη επιστρέψει στην κανονικότητα και τις δραστηριότητες τους.
«Αμέσως στάλθηκαν τα δείγματα για αλληλούχηση από το Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου. Αυτή η διαδικασία αν και διαρκεί 15 ημέρες επιτεύχθηκε σε τρεις ημέρες», δήλωσε ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του Υπουργού Υγείας.
Αύριο σπεύσει εσπευσμένα στη Λεμεσό Κινητή Μονάδα Ιχνηλάτησης με στόχο να προλάβει την περαιτέρω εξάπλωση της μετάλλαξης Ομικρον στην κοινότητα.
Να σημειωθεί ότι οι τρεις ανήλικοι είναι εμβολιασμένοι και δεν χρήζουν όπως διαβεβαιώνει το Υπουργείο Υγείας νοσηλείας, αφού έχουν ήπια συμπτώματα.