Με την πρόταση συμφωνούν επίσης το ΑΚΕΛ και η ΔΗΠΑ.
«Είναι ένα χαράτσι, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει και πρέπει η Ολομέλεια της βουλής να ψηφίσει την κατάργησή του», είπε ο Βουλευτής του ΕΛΑΜ, Λίνος Παπαγιάννης.
«Να καλυφθεί ίσως με κάποιους άλλους τρόπους, ίσως μέσα από τη φορολογική μεταρρύθμιση που αναμένεται να προκύψει», ανέφερε ο Βουλευτής της ΕΔΕΚ, Ηλίας Μυριάνθους.
«Επιβλήθηκε επί καιρώ κρίσης με τη μορφή του προσωρινού. Ε φαίνεται ουδέν μονιμότερον του προσωρινού», ανέφερε ο Βουλευτής των Οικολόγων, Σταύρος Παπαδούρης.
«Δεν είναι δυνατόν μια εταιρεία με περιορισμένο κύκλο εργασιών να καταβάλλει το ίδιο ετήσιο τέλος με μια μεγάλη εταιρεία η οποία έχει τεράστια κέρδη», υπογράμμισε ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Κώστας Κώστα.
Σύμφωνα με στοιχεία το εν λόγω τέλος αποφέρει στα ταμεία του κράτους γύρω στα 35 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
«Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου φορολογικού προβληματισμού να δούμε πως καταργείται αυτό τέλος και ποια άλλη φορολογία θα είναι αυτή που θα το αντικαταστήσει με σκοπό να μην επηρεαστούν και τα οικονομικά του κράτους», υποστήριξε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορίου, Κυριάκος Χατζηγιάννης.
Με την πρόταση συμφώνησαν επίσης οι εκπρόσωποι των μικρών επιχειρήσεων που σύμφωνα με τους ίδιους είναι οι πλέον επηρεαζόμενοι από το ετήσιο τέλος των 350 ευρώ.