Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Το κτηνιατρικό εργαστήριο του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας του Βελγίου επιβεβαίωσε, την Παρασκευή (03/12), πως δύο ιπποπόταμοι που διαβιούν στον ζωολογικό κήπο της Αμβέρσας, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.

Χαρακτηριστικά, σε σχετική ανακοίνωση του ζωολογικού κήπου της Αμβέρσας επισημαίνεται: «Δύο ιπποπόταμοι, οι Imani (14,5 ετών) και Hermien (41 ετών), έχουν μολυνθεί από τον κορωνοϊό».

Η διοίκηση του ζωολογικού κήπου εξακολουθεί να αδυνατεί να απαντήσει στο ερώτημα πώς μολύνθηκαν οι ιπποπόταμοι, δεδομένων των αυστηρών υγειονομικών μέτρων. Ακόμα, η ανακοίνωση τονίζει: «Κανένας από τους φροντιστές δεν έχει μολυνθεί πρόσφατα. Κάνουν rapid tests καθημερινά και ακολουθούν το πρωτόκολλο».

Ο ζωολογικός κήπος της Αμβέρσας κάνει τεστ περιοδικά, για προληπτικούς λόγους, σε όλα τα θηλαστικά για τον κορονοϊό, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που λαμβάνεται θετικό αποτέλεσμα.

Επί του παρόντος, η πρόσβαση στους ιπποπόταμους είναι κλειστή για το κοινό και θα ανοίξει όταν ληφθεί αρνητικό αποτέλεσμα τεστ για τον κορωνοϊό.

Πηγή: sputnik.gr