Εκφράζει ακόμα τις ευχαριστίες της στην πλειοψηφία των γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι είτε συμφωνούν είτε διαφωνούν με την εφαρμογή των Υγειονομικών περιοριστικών μέτρων που τέθηκαν σε ισχύει στα Δημοτικά Σχολεία από τη Δευτέρα 29/11/21, έχουν συμπεριφερθεί υπεύθυνα, πολιτισμένα και κυρίως με σεβασμό προς την εφαρμογή αυτών των μέτρων.
Η Ομοσπονδία εκφράζει ακόμα «σοβαρή ανησυχία μας, σε σχέση με την προστασία και ασφάλεια των παιδιών μας, των εκπαιδευτικών και κατά συνέπεια των σχολικών μονάδων». Δυστυχώς, σημειώνει, "όλα αυτά που βιώνουν τα παιδιά μας τα τελευταία 2 χρόνια με αποκορύφωμα τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και ωρών, έχουν αρνητικό μαθησιακό και κοινωνικό- συναισθηματικό αντίκτυπο πάνω στα παιδιά μας».
Απευθύνεται τέλος έκκληση στους αρμοδίους, να κατευθύνουν τις όποιες διαμαρτυρίες, διαφωνίες και συζητήσεις μακριά από το χώρο του σχολείου και μακριά από τα μάτια των παιδιών μας αλλά και την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων για να διασφαλιστεί η προστασία και η ασφάλεια του χώρου του σχολείου.