Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε ολοήμερη στάση εργασίας κατήλθαν από τις 8 και 30 το πρωί τα μέλη της διπλωματικής υπηρεσίας του Υπουργείου εξωτερικών, στο προαύλιο χώρο. Υπενθυμίζεται ότι είναι η δεύτερη κατά σειρά στάση εργασίας που πραγματοποιούν, αφού στις 25 Νοεμβρίου κατήλθαν σε δίωρη στάση εργασίας. 

« Ο λόγος για τον οποίο ο κλάδος έχει αποφασίσει να κλιμακώσει τα μέτρα του με τη σημερινή μονοήμερη στάση εργασίας είναι γιατί μέχρι στιγμής δεν έχουμε την ανταπόκριση την οποία αναμέναμε στα αιτήματα τα οποία ο κλάδος έχει θέσει», ανέφερε ο Εκπρόσωπος  Τύπου του Κλάδου Υπαλλήλων ΥΠΕΞ, Μενέλαος Μενελάου.  

Αφορμή αποτέλεσε η πρόσφατη απόφαση της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας για διορισμό στη θέση Πρέσβη ατόμου εκτός της Διπλωματικής Υπηρεσίας. Μεταξύ άλλων τα αιτήματα του κλάδου είναι η ανάκληση της πρόσληψης, η πλήρης εφαρμογή του οράματος του Υπουργείου Εξωτερικών που αφορά στη στελέχωση και ανέλιξη των στελεχών του, όπως επίσης και η αποκατάσταση των αποκοπών των επιδομάτων τους οι οποίες έγιναν την περίοδο της οικονομικής κρίσης. 

«Αυτό το οποίο ζητούμε είναι η εξωτερική υπηρεσία να εξαιρεθεί από τις πρόνοιες του νόμου για τη μεταρρύθμιση, να διατηρήσει την αυτονομία της», σημείωσε ο κ. Μενελάου.  

Προειδοποιούν επίσης πως αν δεν υπάρξει άμεση ανταπόκριση για διάλογο, θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μέτρα.

Δείτε φωτογραφίες από τη διαμαρτυρία:

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.