Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ολοκληρώθηκε η έκτακτη διαδικτυακή συνεδρία του διοικητικού Συμβούλιο της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Γονέων Δημοτικής εκπαίδευσης, σχετικά με τα νέα μέτρα που τίθεται σε ισχύ από αύριο στα Δημοτικά σχολεία.

Οι οργανωμένοι γονείς ανακάλεσαν την απόφαση τους για αποχή μιας διαδικτυακής περιόδου των μαθητών, όπως είχαν προαναγγείλει. 

Όπως μας τονίστηκε σε επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Συνομοσπονδίας κ. Σωτήρη Χριστοφή στόχος τους ήταν η απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων και με την απόφαση τους θα θυματοποιούνταν τα παιδιά και δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο. Έτσι έκαναν ένα βήμα πίσω και τα παιδιά θα προσέλθουν κανονικά αύριο στις τάξεις τους.

 

Ωστόσο, μένει αύριο να ξεκαθαριστεί εάν οι γονείς θα ακολουθήσουν την απόφαση αυτή της Συνομοσπονδίας. 

Σε ανακοίνωση της η Συνομοσπονδία Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης εξηγεί τους λόγους για τους οποίους ανακάλεσε την απόφαση της.

Αυτούσια η ανακοίνωση: