Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η νέα γυναίκα πέθανε από πολλαπλή οργανική ανεπάρκεια σε νοσοκομείο της Σιγκαπούρης όπου είχε μεταφερθεί την περασμένη εβδομάδα. 

"Έδωσε μια θαρραλέα μάχη για τη ζωή της, αλλά τα τραύματά της ήταν τόσο σοβαρή που δεν τα κατάφερε", δήλωσε ο Κέλβιν Λοχ, διευθυντής του νοσοκομείου Mount Elizabeth.

Τη φοιτήτρια Κινησιολογίας βίαζαν επί 40 λεπτά έξι άντρες, οι οποίοι μετά χτύπησαν την ίδια και τον σύντροφό της με σιδερένιους λοστούς και τους πέταξαν από το λεωφορείο στο δρόμο, σύμφωνα με την αστυνομία.

Οι έξι δράστες συνελήφθησαν λίγες ώρες μετά το έγκλημα. Οι πέντε είναι ενήλικες 20 ως 40 ετών και ο ένας είναι μόλις 15 χρόνων. Όλοι τους είναι κάτοικοι παραγκούπολης στο νότιο Δελχί. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα τους απαγγελθούν κατηγορίες για ανθρωποκτονία.

Ο υπουργός Εσωτερικών Σουσιλκουμάρ Σίντε δήλωσε πως η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να επιβάλει την αυστηρότερη των ποινών στους δράστες, το συντομότερο δυνατόν.

"Δεν θα είναι μάταιος (ο θάνατός της), θα τους επιβληθεί η αυστηρότερη των ποινών. Και όχι μόνο σε αυτήν την περίπτωση, αλλά και στο μέλλον. Ήταν ένα σημαντικό μάθημα για μας", επισήμανε.

Η σορός της 23χρονης, το όνομα της οποία δεν έχει αποκαλυφθεί, θα μεταφερθεί με ναυλωμένο αεροσκάφος στην Ινδία, αργότερα σήμερα, σύμφωνα με τον ινδό πρεσβευτή στη Σιγκαπούρη Τ.Σ.Α Ραγκαβάν.

Ο ίδιος διευκρίνισε πως ήδη η σορός παραδόθηκε σε ινδουιστικό γραφείο τελετών

Νωρίτερα, ο πρόεδρος της Ινδίας Πρανάμπ Μουχερτζί χαρακτήρισε την κοπέλα "ηρωίδα".

"Είμαι ιδιαίτερα λυπημένος από την ατυχή κατάληξη αυτού νέου και θαρραλέου κοριτσιού που έδωσε μάχη μέχρι την τελευταία στιγμή για την αξιοπρέπεια και την ζωή της", τόνισε.

"Ας δεσμευτούμε πως ο θάνατός της δεν θα είναι μάταιος. Θα κάνουμε τα πάντα για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο", πρόσθεσε ο πρόεδρος της Ινδίας. 

Ο πρωθυπουργός της χώρας Μανμοχάν Σινγκ υπογράμμισε απευθυνόμενος στην οικογένεια της 23χρονης: "Θέλω να πω σε εκείνους και στο έθνος πως αν και εκείνη έχασε τη μάχη για τη ζωή, είναι δικό μας θέμα να διασφαλίσουμε πως ο θάνατός της δεν θα είναι μάταιος"

Το έγκλημα προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και διαδηλώσεις στην ινδική πρωτεύουσα τις περασμένες 12 ημέρες.

Σήμερα, η αστυνομία απέκλεισε ένα μεγάλο τμήμα του κέντρου της πόλης και έκλεισε δέκα σταθμούς του μετρό στην ίδια περιοχή.

Από τους διαδηλωτές ζητήθηκε να παραμείνουν ήρεμοι και συγκεντρώνονται σε προκαθορισμένα σημεία. Μέχρι το μεσημέρι μερικές εκατοντάδες άνθρωποι είχαν συγκεντρωθεί στο σημείο Τζαντάρ Μάνταρ. Ορισμένοι από αυτούς προσεύχονταν και άλλοι φώναζαν συνθήματα ζητώντας να αποδοθεί δικαιοσύνη.

 Η Εθνική Απογραφική Υπηρεσία Εγκλημάτων ανακοίνωσε πως το 2011 συνέβησαν σε όλη τη χώρα 24.206 βιασμοί. Η αστυνομία του Νέου Δελχί έχει καταγράψει 635, όμως οι περισσότεροι δεν αναφέρονται στις αρμόδιες αρχές και όταν συμβαίνει αυτό, οι δράστες δεν τιμωρούνται.

Στο δρόμο βγήκαν χιλιάδες Ινδοί, διαμαρτυρόμενοι υπέρ των θυμάτων βιασμού.

Ζητούν αυστηρότερες ποινές για τους δράστες και προστασία των θυμάτων.

Αφορμή αποτέλεσε κορίτσι ηλικίας δεκαεπτά ετών, η οποία έθεσε τέλος στη ζωή της με δηλητήριο.

Τη νεαρή βίασαν 3 άνδρες και την παράτησαν στη μέση του δρόμου. Για 14 μέρες πηγαινοερχόταν σε αστυνομικά τμήματα προσπαθώντας να καταγγείλει τους δράστες.

Η απάντηση που λάμβανε πάντα από τους αστυνομικούς ήταν να κάνει υπομονή και να μην καταγγείλει το έγκλημα, μήπως και οι αρχές κατορθώσουν να την παντρέψουν με κάποιον από τους βιαστές της.

Οι διαμαρτυρόμενοι φώναζαν συνθήματα και υπέρ μίας ακόμη κοπέλας 23 ετών, την οποία βίασαν έξι άνδρες σε λεωφορείο και την πέταξαν στο δρόμο με αποτέλεσμα να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο.

Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι γυναίκες στο Κονγκό.

Σύμφωνα με έκθεση του Οργανισμού Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, περισσότερες από 25 γυναίκες και νέα κορίτσια πέφτουν θύματα βιασμού, σε ημερήσια βάση.

Οι μαρτυρίες των γυναικών που υπέστησαν την άνανδρη πράξη των ανταρτών, προκαλούν σοκ.

Το πρώτο θύμα κυοφορεί σήμερα το παιδί ενός εκ των βιαστών της.