Τελέστηκε μνημόσυνο για τους της ΕΛΔΥΚ κατά την τουρκική εισβολή το 1974, ενώ αναπέμφθηκε δέηση για διακρίβωση της τύχης των της Δύναμης.
Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Υπουργός Προεδρίας ,Φώτης Φωτίου.
Αξιωματικός του Συντάγματος ανέγνωσε την ημερήσια διαταγή του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου.
«Τιμούμε τη μνήμη των αμέτρητων ηρώων, οι οποίοι στο διάβα των αιώνων υπερασπίστηκαν με τη ζωή τους τα υψηλά ιδανικά του Ελληνικού Έθνους, αλλά και τη σημερινή γενιά των Ενόπλων μας Δυνάμεων που άοκνα», αναφέρθηκε στη σχετική ομιλία.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα σύγχρονα οπλικά συστήματα που διαθέτει το Ελληνικό Σύνταγμα.